Japon Kiraz Çiçekli (Sakura) Pasta


Sevgili Seren hanımın ablasının doğumgünü için hazırladığım pastayla merhaba herkese..
Yaklaşık 1 ay öncesinden temasına karar verdiğimiz pastamız Japonya'da bir süre kalan Seren hanımın isteğiyle kimono giyen ablası ve japon kiraz çiçeklerinden oluştu.


Uzun süredir çalışmak istediğim kiraz çiçeklerini Seren hanım sayesinde denemiş oldum)Japonya'da kiraz çiçeklerine sakura deniyormuş.Pasta teslimi sırasında Seren hanımdan küçük bir hediye aldım .


Yukarda benim çalıştığım çiçekler aşağıda Seren hanımdan aldığım hediyem duruyor. Sakura çayı. Yani kiraz çiçeği çayı diyebiliriz:)Pastanın yanında çayınında olmasını istedim ve orjinal ambalajında 'sweet sakura tea' yazan poşeti ve sıcak su içindeki kiraz çiçeklerini fotoğrafladım.Beni çok mutlu eden Seren hanıma çok teşekkür ediyorum burdanda..Çalışması kadar çayının tadıda güzeldi kiraz çiçeklerinin:)


Bu arada pastamız çok beğenildi.
Nice mutlu senelere ..Sağlıkla,mutlulukla..
Sevgileriml

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin