Ibatech 2010 Fuarı için Hazırlanan Maket Pastalar


15-18 Nisan tarihlerinde İstanbul'da Ibatech 2010 4. Uluslararası Ekmek,Pasta Makineleri,Dondurma,Çikolata ve Teknolojileri Fuarı düzenlendi. Ve fuara İzmir'den katılan Termosan Soğutma Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi'den Serkan beyle tanışmamıza vesile  oldu. Serkan bey yaklaşık 2 hafta önce beni arayarak fuara katılım öncesi maket pasta ihtiyaçlarının olduğunu ve 10 adet maket pastane pastası istediklerini söyledi. Fuar öncesi hazırladığım 10 adet maket pastayı Serkan beye geçen hafta içinde teslim ettim. Ibatech2010 fuarına çok istememe rağmen ben gidemedim ama pastalarım gitmiş oldu:) Pasta dolapları üreten Termosan Şirketi fuarda sergileyecekleri soğutma dolaplarının içinde benim hazırladığım maket pastaları sergilediler .
Ve maket pastalarımız ..
















Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin