Deniz 1 Yaş Doğumgünü Pasta ve Kurabiyeleri



Sevgili Müjde hanımın biricik, tatlı oğlu Deniz'in Çiçekliköy'de yapılacak ilk yaş partisi için hazırladım pasta ve kurabiye buketini. Müjde hanım Deniz'in odasındaki deniz ve balık desenli  perdelerinden yola çıkarak benzer renklerde ve deniz temalı olmasını istedi pasta ve kurabiyelerin. Turuncu,turkuaz,lacivert ve kırmızıyı kullandım bende çalışmada.  



Aceleden farklı modellerde çalıştığım kurabiyelerimizin resimlerini çekemedim . Balık, 1 yaş , isim kurabiyelerinden oluştu kurabiye buketimiz.


Aynı  gün içinde Müjde hanımdan aldığım telefonla vanilya kremalı, bitter ganajlı ,krokan ve kavrulmuş fındıklı hazırladığım pastamızın ve kurabiyelerin partiye katılan arkadaşları tarafından çok beğenildiğini öğrendim . Ama Müjde hanımın ilk bana yaptığı şakadan sonra:) Müjde hanımı göremedim ama güzel bir günde en kısa sürede görüşmek dileğiyle diyorum..

Nice güzel,mutlu ,sağlıklı yaşlara tatlı *Deniz*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin