İsmet 3 Yaşında - Happy Birthday kırmızı papyonlu yakışıklı:)



Bugün pastaya doydum.Hem yaptık hem yedik..
İsmet'in 3. doğumgünü için Duygu'yla ne zamandır konusuyorduk.En son İsmet arabaları sevdiği için araba temalı bir pasta yapalım dedik.Erkek çocukların vazgeçilmezi şimşek mc queen le yapılmış pastalara bakıp kendi kırmızı şimşeğimizi çıkarttık ortaya..
Doğumgünü baya kalabalıktı bugün.Duygu'nun arkadaşları ve çocuklar..Çocuğu olmayan tek bendim sanırım.Kendimi garip hissetmedim desem yalan olur.Hepsi çok tatlılardı.
Kurabiyeleri sevdiler..Pastamızda beğenildi.Yorgunluğu unutturan da bu işte..


Pastayı kaplarken bu sefer zorlandık biraz.Hep şeker hamurunun yüzünden dicem ee şeker hamurunun fazla kıvamında olmamsınıda farklı marka pudra şekerine bağlıcam hemen .Marmaris'te olduğumuzdan Celal Usta pudra şekeri kullanamadık.İkinci bir alternatif Diasa pudra şekeri de kullanmayınca fazla yumuşak bir hamurla başetmemiz gerekti.Özellikle dikdörtgen keki kaplarken.Bide hamurun çok ince açılmamasının önemini anlamış oldum;)



Bu güzel güneşli, pastalı, kutlamalı marmaris gününden sonra dinlenmenin zamanı geldi..Yarın İsmet için yapılan kukiler sırada..
İyi doğdun canım benim..Tatlı günler..
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin