Dimple Viski Doğumgünü Pastası


Arkadaşım Onur'un doğumgünü için düşündüğüm pastayı sonunda yaptım..Biraz yorucu oldu benim için ama istediğim şeye benzettim sanırım.Dimple Scotch Whisky.



Pastayla birlikte yaptığım kurabiyelerde aynı renklerde oldu.Tam bir set çıktı ortaya..



Pasta keki için baya bir tarif baktım.Şeker hamuruyla çalışırken pandispanyanın yumuşak değil sert olması daha iyi.Daha rahat çalışılıyo diye düşünüyorum.Yoğun aramalarımla birlikte 2 tarifi karıştırarak sert kıvamlı bir kek yaptım.Martha Steward'ın sayfasından aldığım bir tarifle Özge'nin Bake Shop kursunda aldığı tarifin güzel bir kombinasyonunu kullandım.Hem sıcak su hemde çiğ tatlı krema ekledim.
Kreması da başka bir karışım oldu.Bitter çikolatayla hazırladığım ganajla, pudra şekeri ve çiğ kremayla hazırladığım kremşantiyi karıştırarak kakaolu bir iç krema yaptım.
Sonra üzerine ince bir tabaka ganaj sürerek şeker hamuruyla kapladım.Süsleme işleminden sonra pasta hazır.



Pasta ve kurabiyeleri dün teslim ettim.Ne yapacağımı söylememiştim,süpriz oldu bu sefer.Çok hoşlarına gitti .Tadına bakamadım ama umarım onuda beğenmişlerdir..Tatlı günler..
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin