Bake Shop Temel Pastacılık Eğitimi



Sayfamıza giren ilk pastamızda İzmir Bake Shop'ta Selda hanımın verdiği temel pastacılık ve şeker hamuru eğitiminden :)Ben katılamadım ama Özge benim yerime çok güzel bi pasta çıkarmış ortaya...Bugün sonunda tadınada bakıcaz ..




Gün boyu baya uzun ve çok zevkli geçen eğitimde çok güzel şeyler ,çok yararlı püf noktaları öğrenmiş Özge..Selda hocamız sağolsun:)Bende kursun sonuna yetişebildim ..Kısada olsa orda olmak güzeldi..


Yağmurda ıslanmayı göze alarak sonuna yetiştiğim kursun fotograf çekimlerinin yapılmasıda bana düştü tabii..Bi kendimi çekmeyi unutmusum buarada..:)
İşte 6 saatlik kurstan sonra çıkan pastalarımız...



Ve tabi sona geldik..Günün anısı için verilen sertifikalar..Özge artık şeker hamurlu pasta yapabilir..;)

2 yorum:

  1. Gamzeciğim çok teşekkürler güzel sözlerin için. Senide en kısa zamanda modelleme kursuna bekliyoruz. Özgeyede selamlar..

    YanıtlaSil
  2. Biz teşekkür ederiz..:)Ben çok az bi kısmında bulunabildim ama hem Bahar hanım hemde sizin ilginiz için..Umarım bende en kısa sürede modelleme kursuna gelebilirim..Tatlı günler..:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin