BABY SHOWER ÜRÜNLERİ / BADE BEBEK


Pembe-beyaz renklerdeki baby shower ürünleri ile merhaba.
Herada Davet Organizasyon sahibi Gözde hanımın isteğiyle doğum yapacak bir arkadaşı için hazırladım pasta ,kurabiye ve cupcakelerimizi. 


Cupcakeler benim en çok sevdiğim modeller olan bebek yüzlerinden oluştu. Ağlayan bebeklere dayanamıyorum ama bu model cupcake üzerinde fena değil sanırım:)


Kurabiyeleri üç modelde çalıştım. Tabiki uyuyan bebek,puset ve elbise.




Gözde hanım istedikleri tüm ürünlerin modellerini bana mail ile gönderdiği için pasta tasarımımızda belliydi:)
Yine pembe-beyaz renklerde hamile göbeği pastası.


'Hazırlanın Bade bebek geliyorrr!!'
Annesine sağlıklı bir doğum,Bade bebeğe şimdiden hoşgeldin diyorum:)
Sevgiler
Gamze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin