ALYA'NIN 1 YAŞ PASTASI


Bir eğitim sayesinde tanıştığım Rahşan'ın dünyalar güzeli ,tatlı kızı Alya 1 yaşına girdi!
Atölye'nin açıldığı ilk zamanlarda Rahşan ve eşi ve tatlı Alya beni ziyaret ettiler. Pastanın tasarımına ve tüm detaylara karar verdiğimiz o gün Alya'yı da görme fırsatım oldu.
Alya'nın en çok sevdiği çizgifilm karakteri kaptan Kerim olunca temamız belli oldu:)
Kaptan Kerim'in fotoğraflarını gördüğündeki mutluluğu ve neşesi en çok aklımda kalan şeyler:)
Birde çook akıllı tatlı bir kız olacağı:)


Aslında bu post çok geç kalmış bir yayın oldu maalesef. Yoğunluktan tüm fotoğrafları düzenleyip yayınlayamadığım için Rahşan'ın benden istediği fotoğraflarıda çok geç ekleyebildim:/
Rahşan'a çok sevgiler
Tatlı Alya nice güzel,mutlu yaşlara!
İyi ki doğmuşsun!
Gamze

1 yorum:

  1. Supersin Gamzecim, simdi gordum diger fotograflarida..bu cok guzel birseymis:))gorusmek uzere!!sevgilerr..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin