*MUTLU YILLARRR*



Biraz geç kaldığımın farkındayım ama yinede yeniyılla ilgili hiçbirşey yazamadan geçemem..


Yılbaşı öncesi yoğunluktan bazen uykusuz gecelerden fırsat bulup yeniyılınızı kutlayamadım. Blogumla ilgilenemedim ama şimdi yüklenmeyi bekleyen yeni resimlerle burdayım.


Bilmiyorum 2009 sizin için nasıldı ama benim için ilk başlarda çok karışık, belirsiz ve biraz mutsuz başlamıştı. Aslında zamanla beim için herşey güzelleşmeye başladı diyebiliriz. Özellikle işle ilgili. Zor kararların ve sabrın ardından 2010'a kafasında birsürü düşünce, yapılmayı bekleyen birsürü iş ve güzel atılımlarla girdim. Bu sene çok daha dolu ve mutlu geçsin istiyorum.


Pasta-kurabiye süslemeye devam ve hep yeni yepyeni tasarımlar..pastalar..kurabiyeler olacak yine karşınızda. Blogumu takip eden herkese sevgilerimi gönderiyorum. Yeniyıl umarım herkes için güzelliklerle dolu geçer..Biz isteyelim ..gelsin güzellikler..


*MUTLU YILLAR*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin