İyi ki Doğdun Canım Kardeşim




9 Ocak canım kardeşim Özge'nin doğumgünüydü. Geçen sene güzel bir kutlama yapamamıştık ve bu sefer ona güzel bir sürpriz yapmak istedim. 1 günlüğüne hediyemi ve pasta malzemelerimi alıp Marmaris'e gittim .

Öğleden sonra 3'te Marmariste'ydim ve küçük bir alışveriş ve annemle iki sohbetten sonra akşam saat 8'e yetişecek sürpriz doğumgünü pastasını yapmaya başladım. Özge işten gelmeden 4 saatte pasta nasıl yetişti anlamadım ama o eve girmeden herşey hazırdı..

Kakaolu pandispanya-sütlü çikolata kreması ve çilekten oluşan pastamızda olmazsa olmaz birşey vardı. Tabiki eşortmanı,pilates topu ve spor çantasıyla canım kardeşim:)



İyi ki doğdun benim güzel kardeşim...Yeni yaşın senin gibi güzelliklerle dolu geçsin hep..Tabiki birlikte:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin