Anaokulu Kurabiye Eğitimleri

Güzel geçen bir günün ardından Salı günü ilk olarak gerçekleştirdiğim bir etkinlikle ilgili yazmak istiyorum . Bu postta kurabiye ya da pasta olmayacak . Ama etkinlik bol kurabiyeli ..)

Daha öncesinde konusup çocuklar için çok yaratıcı ve faydalı olacağını düşünerek Hatice hanımın içten ve samimi yaklaşımıyla güzel bir etkinliğe başladık.

Bu hafta Salı günü itibariyle Bornova'da Minikçe Anaokulu'nda haftada 1 gün miniklere kurabiye dersi vereceğim. Aslında kurabiye süsleme dersi desek daha iyi. Miniklerin sınırsız hayal gücünü kurabiyelerin üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum)) Onlar artık resim yapıp duvara asmak yerine kurabiyeleri hayal güçleriyle rengarenk süsleyecek ve sonra sütün yanında afiyetle yiyecek..

Bu hafta Salı günü ilk dersimizi yaptık miniklerle. Onlar kurabiyeyi çokk seviyor...En çokta çikolatalı olanlardan)

Çocuklar ayrı bir dünya benim için. Onların o temiz ve saf düşünceleri,yaratıcılıkları,hayalleri o kadar güzelki.Kurabiye ve pasta tasarımı ayrı bir mutluluk kaynağı . Bunu çocuklarla o temiz beyinlerle yapmak daha ayrı bir mutluluk kaynağı oldu gerçekten..

İlk derste telaşla fotoğraf çekmeyi unuttum ama haftaya minikler süslü kurabiyeleriyle birlikte burada olacak.

Bu arada Kasım başında başka bir anaokulumuzda daha kurabiye öğretmenliğine başlıyorum..Çocukları seviyorumm)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin