Erkek Çocuk Arabalı Pasta

Uzunnn süredir blogumdan o kadar uzaktım ki...En son bişeyler yazalı 2 ayı geçmiş ve kendimi rahatsız hissediyorum artık..Şimdi kaldığım yerden daha da farklı pasta ve kurabiyelerle devam etmek istiyorum artık;)

Uzun süre ne pasta ne kurabiye yapabildim aslında. Elde olmayan nedenlerden mi desem bilmiyorum ama çok özlemişim. Tekrar anladım ki pasta ve kurabiye tasarlamak ,farklı modeller çalışmak kadar beni rahatlatan bişey yok. Özel sektörde kendi işimle alakalı çalışmak mı yoksa pasta yapmak mı diye düşündüm çok ve o stresle yaşamak istemiyorum kesinlikle!!Pasta yaparım insanlar isterse dahada çok yaparım ..Böyle mutluyum ..Gerisine gerek yok..

Ee biraz içimi döktükten sonra son yaptığımız pastaları gösterebilirim:)



Bu pastamız aslında 1 ay önce yapıldı. Özlem'in afacan oğlu Tufan'nın 3. doğumgünü partisi için hazırlandı kendileri..Tufan arabaları çok sevdiği için yine kendi kırmızı şimşeğimizi çalıştık yine;)

Hem pastayı teslim edip hemde partiye katılan biri olarak pastamızın çok beğenilmesi tabiki mutlu etti. Özellikle çocukların mavi toplar ve arabaları kapışmaları çok hoşuma gitti:) Hepsi çok tatlılar..


Tekrar iyi ki doğdun Tufan..Nice mutlu doğumgünleri..

Tatlı günler..sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin