ORTANCALI DÜĞÜN PASTASI



Bahar gelmeden yaz geldi diyebilir miyiz.Bence evet!
Yaz düğünleri için pastalar hazırlamaya başladık bile.
Çalışmayı dört gözle beklediğim bol çiçekli bu düğün pastasını Serap hanımın düğünü için hazırladık.
Geçen haftasonu Karşıyaka Rakım 35 'te gerçekleşen düğünde süslemede fuşya ortancalar kullanıldı.


Serap hanımın özellikle temaya uygun olarak istediği fuşya ortancaları bizde şekerden çalıştık.
Pasta tasarımı Pink Cake Box'a ait. Farklı renklerde birebir aynı tasarımı uygulamak keyif vericiydi:)
Çiçeklerle süslü düğün pastaları çalışmayı seviyorum.Hemde çok:)


Uzun bir çalışma sonucu canlı renklerde ortanca,şakayık ve laleler çalıştım.



Pastanın çok beğenilmiş olması en mutlu eden şey oldu.
Serap hanım 'ben bile 2 dilim yedim' dediyse herşey yolunda:)

Serap hanım ve eşine mutluluklar diliyorum.
Tebrikler!
Serap hanım ve eşi Rakım 35 'in sahipleri.
 Karşıyaka Sahilde ki Rakım 35 çok hoş bir yer. Uğramanızı tavsiye ederim. 
Sevgiler
Gamze


1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin