KIRMIZI GÜLLÜ NİŞAN PASTASI


Herkese mutlu günler..
Bugünü daha önce teslim ettiğimiz nişan pastalarına ayırıyorum . 
İstanbul'dan iletişime geçen Hande hanım İzmir'de ki nişan töreni için daha önce beğendiği başka bir çalışmama benzer bir pasta istedi.Aynı tasarımda ikinci bir pasta hazırlamayı sevmediğim için Hande hanıma küçük değişiklikler yapabileceğimizi söyledim. Hande hanımın 'size güveniyorum' sözüyle tamamen doğaçlama bir tasarım çıktı ortaya.


Nişan ve düğün pastalarında ,o an ki ruh halime göre çalışarak farklı tasarımlar çıkartmak hoşuma gidiyor. Tabi herşey bana bırakılıyorsa:)


Çiçeklerle süslü pastalar favorim. Sanırım hep öyle kalacaklar..
Hande hanım ve Emre beye bir ömür boyu mutluluklar diliyorum .
Sevgiler
Gamze



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin