DİŞ PASTA VE MİNİ ÇOCUK CUPCAKELERİ



En sevdiğim çalışmalarımdan biri ile merhabaa..
Minik figürlü cupcakeler hazırlamak en çok zevk aldığım şeyler arasına yerleşti bile:)Yapım aşaması biraz uzun sürsede bittiğindeki görüntü beni çok mutlu ediyor ..Bilmiyorum sizce de şirin değil mi bu minikler:))
Daha önce minik pepee figürlü cupcakeler hazırlamıştım.Reşat beyde bu cupcakeleri görerek oğlu Sarp'ın diş buğdayı için Sarp'a benzeyen minik figürler çalışabilir miyiz diye sorunca...Tabiki diyerek kolları sıvadım.


Yapım aşamasında çekebildiğim tek resim.


Ve bitmiş minik Sarp ordusu:)


Diş buğdayını hatırlatan az sayıdaki papyonlu diş cupcakeleri..



Minik Sarp:)




Vee gelelim pastamıza..Reşat bey diş şeklindeki pasta için seçtikleri resmi gönderdi..Bu sıralar çokca istenen sevgili Burçin Birdane çalışması olan pastayı minik değişikliklerle hazırlamış oldum.


Pasta içeriği;kakaolu kek,çikolata kreması ve fındık krokandan oluştu.

Minik Sarp'ın inci gibi dişlerle mutlu bir hayat geçirmesi dileklerimle..


Bu arada devam eden kampanyamızı duymayanlar ,katılmayanlar yukardaki resmi tıklayın bence;)

Sevgiler

Gamze 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin