İngiltere Yolculuğu

Merhabaa.....Sonunda bloguma yazabiliyorum ..oley:)Sanırım en uzun aramı vermiş oldum :))
Hem biraz gezgin oluşumdan hem bilgisayarımdaki sorunlardan hemdeee sıcağın verdiği rehavetten olsa gerek,biraz abarttım :D
Birçok yeni çalışma yayınlanmayı bekliyor ama ben ilk olarak İngiltere gezisinden birkaç fotoğraf paylaşıcam .İlginizi çekecek ,emin olun:)

İlk 4 sene önce gittiğim İngiltere'ye gitmeyi başardım tekrar.Beklediğim gibi bir seyahat olmasada gayet memnunum ..4 günlük seyahatta 3 gün yağmurlu ve buz gibi bir hava:)Üşüyen ,titreyen bir Gamze!

Tek günlük kurs ve malzeme almak için gittiğim Londra'da sadece ilk gittiğim Jane Asher Cake Company'i görüntüleyebildim .Çok eski bir firma olan Jane Asher Londra merkeze çok yakındı.Malzeme satışı ve pasta siparişi üzerine çalışıyorlar.


Londra'da büyük bir kitapçıgirdim vee beklediğim manzara:)Heryer Cake decorating,cupcake,cookies kitapları ile dolu..Nasıl mutluyum o an :D


İngiltere'nin en yaygın süpermarketi Tesco'da satılan royal icingli kurabiyeler..


Başka bir alışveriş merkezinde yer alan cupcake firması. İstediğiniz adette ve çeşitte cupcake alabiliyorsunuz. Fiyatlar 1,5-3 sterlin arasında;)



İştee m&m den yapılmış bir boğa:)şeker boğa..


 Jane Asher Cake Company'den görüntülere devam..Heryer malzeme..





Şİmdilik sanırım bu kadar..Artık çalışmalarda sıra;)
Selamlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin