Oyuncaklı 1 Yaş Pasta ve Kurabiyeleri -Zeynep Selin


Sevgili Gülçin hanımın minik kızı Zeynep Selin'in 1.yaş günü için hazırladım pasta ve kurabiyelerini.
İki ayrı gün doğumgünü kutlaması olduğu için 1 şeklinde iki pasta hazırladım. Ama ilk pastamızın fotoğrafını çekemedim  .


İlk pastamız yine 1 şeklinde çiçeklerle süslüydü. Yukarıda gördüğünüz ikinci pastamız ise daha önce çalıştığım oyuncaklı pastanın benzeriydi.


Doğumgünü kurabiyeleri en çok tercih edilen karışık setten oluştu.1 yaş,isim,elbise,balon ve fiyonklu kız modellerini çalıştım ve pembe kova içinde teslim ettim .


Gülçin hanımdan aldığım mesajla pastaların ve kurabiyelerin tüm konuklarca çok beğenildiğini öğrendim.Benim en mutlu anım:)
*İyi ki doğdun Zeynep Selin*
Sevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin