Mini Gelin-Damatlı Nişan Kurabiyeleri - Gökçe&Gökhan için


Sevgili Gökçe'nin isteğiyle nişanında konuklara dağıtılmak üzere 50 adet nişan kurabiyesi hazırladım.

Nişan ve düğünler için bugünlerde özellikle en çok tercih edilen modelimiz olan mini gelin-damatlı kurabiyelerimizden istedi Gökçe.


Gökçe ve Gökhan'ı tebrik ediyor ve mutluluklar diliyorum.

Bu arada geçen hafta içinde çok sayıda nişan ve düğün kurabiyesi hazırlandı ve teslim edildi. Hepsini sırayla yüklemeyi düşünüyorum . Ama yoğunluk içinde fotoğraflarını çekemediğim kurabiyelerimizde oldu.

İstanbul'a giden düğün kurabiye setimiz mini gelin-damat kurabiyeleri ve kalp şekilli gelin-damat kurabiyelerinden oluştu.Banu ve Tolga'ya bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Gelin-damat kurabiyeleri ve isim baskılı düğün kurabiyelerimizden oluşan bir düğün kurabiye setimiz ise İzmir'den Esra ve Mert için hazırlandı. Tebrikler..Güzel bir gelecek diliyorum çiftlerimize..

Sevgiler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin